Zer dan Aste Santua minutu baten azaldua

lunes, 25 de septiembre de 2017

Gure aurretik Por delante de nosotros: Jose Antonio Pagola



Behin batean, hitz latz hauek bota zizkien Jesusen bere herriko gidari erlijiosoei: «Ziur esan nahi dizuet, zerga-biltzaileek eta emakume prostituituek aurrea dizuetela Jainkoaren erreinurako bidean». Duela urte batzuk egiaztatu nuen Jesusen hitz hauek ez direla ahoberokeria bat.

            Lurralde desberdinetako emakume prostituituren talde batek, Ahizpa Oblata batzuk lagun zituztela, gogoeta egin zuten Jesusez; Jesus. Hurbiltze historikoa izeneko liburua zuten laguntzaile. Oraino hunkiturik nauka, arima xume eta bihotz oneko emakume hauengan, Jesusek duen indarrak eta tiramenak. Gogora ditzadan haien testigantza batzuk.
            «Zikin sentitu nintzen, hutsik eta gauza hutsal, mundu osoak erabiltzen ninduen. Orain, bizitzeko gogoa sentitzen dut, zeren Jainkoak asko baitaki nire sufrimenaz… Nire barnean dago Jainkoa. Bai, nire barnean dago Jainkoa. Nire barnean dago Jainkoa. Jesus honek ulertzen dit!...».
            «Orain, etxera iristean lanaren ondoren, ur oso beroz garbitzen naiz, neure azaletik zikina kentzeko, eta ondoren otoitz egiten diot Jesusi, hark, bai, hark ulertzen didalako eta asko dakielako nire sufrimenaz… Jesus, bizieraz aldatu nahi dut, gida nazazu, zuk bakarrik ezagutzen duzu nire geroa…».
            «Egun osoan eskatzen diot Jesusi, aparta nazala bizimodu honetatik. Zerbait gertatzen zaidan guztietan, dei egiten diot eta laguntzen dit berak. Nigandik hurbil dago bera, zoragarria da… Eskutik narama, bere besoetan hartzen nau berak, haren presentzia sentitzen dut…».
            «Egunsentian hitz egiten dut berarekin. Hobeto entzuten dit berak orduan, zeren ordu hauetan jendea lo baitago. Hemen da bera, ez dago lo. Hemen dago bera beti. Ateak itxirik, belauniko jarri eta eskatzen diot, merezi dezadala nik beraren laguntza, barka diezadala, beragatik borroka egingo dudala…».
            «Behin batean, plazan nengoen, paretaren kontra, eta esan nion: Oi, ene Jainkoa, honetarako bakarrik balio ote dut, ba, nik? Prostituziorako bakarrik?... Orduan sentitu nuen Jainkoak bere besoetan hartzen ninduela, ulertu duzu?, ni aldaraziz. Une hartan izan zen. Hainbesteraino, non ezin bainaiz ahaztu, Ulertu duzu?…».
            Nik orain Jesusekin hitz egiten dut eta esaten diot: hemen nauzu, zatozkit lagun. Zuk ikusi zenuen nire lagunari gertatua (hotel batean hil zuten lagun batez ari zen). Haren alde erregutzen dizut, eta nire lagunei ezer txarrik ez gertatzeko erregutzen dizut. Nik ez dut hitz egiten, baina haientzat erregutzen dizut, pertsona baitira haiek ere ni bezala…».
            «Haserre bizi nago, triste, mindurik, ukaturik, ez nau inork maite, ez dakit nori bota errua, edo hobe izango litzateke jendea eta neure burua gorrotatzea, edo mundua. Begira, haurra nintzenetik sinetsi nuen zugan eta bide eman duzu hau guztia niri gertatzeko… Beste aukera bat eman nahi dizut orain ni babesteko. Beno, barkatzen dizut, baina ez nazazu eskutik utzi gehiago…».

Jose Antonio Pagola

BERRI ONAK Sare Ebanjelizatzailea
Esna ezazu zeure fedea. Izan konfiantza
Jesusengan. Bidali hau.
2017ko urriaren 1a
Urteko 26. igandea A
Mateo 21,28-32


 POR DELANTE DE NOSOTROS      
        
        
Un día Jesús pronunció estas duras palabras contra los dirigentes religiosos de su pueblo: “Os aseguro que los publicanos y las prostitutas os llevan la delantera en el camino del reino de de Dios”. Hace unos años pude comprobar que la afirmación de Jesús no es una exageración.
         Un grupo de prostitutas de diferentes países, acompañadas por algunas Hermanas Oblatas, reflexionaron sobre Jesús con la ayuda del libro Jesús. Aproximación histórica. Todavía me conmueve la fuerza y el atractivo que tiene Jesús para estas mujeres de alma sencilla y corazón bueno. Rescato algunos de sus testimonios.
         .“Me sentía sucia, vacía y poca cosa, todo el mundo me usaba. Ahora me siento con ganas de seguir viviendo porque Dios sabe mucho de mi sufrimiento... Dios está dentro de mí. Dios está dentro de mí. Dios está dentro de mí. ¡Este Jesús me entiende!...”.
         .“Ahora, cuando llego a casa después del trabajo, me lavo con agua muy caliente para arrancar de mi piel la suciedad y después le rezo a este Jesús porque él sí me entiende y sabe mucho de mi sufrimiento... Jesús, quiero cambiar de vida, guíame porque tú solo conoces mi futuro...”
         .“Yo pido a Jesús todo el día que me aparte de este modo de vida. Siempre que me ocurre algo, yo le llamo y él me ayuda. El está cerca de mí, es maravilloso... Él me lleva en sus manos, él me carga, siento la presencia de él...”
         . “En la madrugada es cuando más hablo con él. Él me escucha mejor porque en este horario la gente duerme. Él está aquí, no duerme. Él siempre está aquí. A puerta cerrada, me arrodillo y le pido que merezca su ayuda, que me perdone, que yo lucharé por él...”
         . “Un día yo estaba apoyada en la plaza y dije: Oh, Dios mío, ¿será que yo solo sirvo para esto? ¿Solo para la prostitución?... Entonces es el momento en que más sentí a Dios cargándome, ¿entendiste?, transformándome. Fue en aquel momento. Tanto que yo no me olvido. ¿Entendiste?...”
         . “Yo ahora hablo con Jesús y le digo: aquí estoy, acompáñame. Tú viste lo que le sucedió a mi compañera (se refiere a una compañera asesinada en un hotel). Te ruego por ella y pido que nada malo suceda a mis compañeras, Yo no hablo, pero pido por ellas pues ellas son personas como yo...”
         . “Estoy furiosa, triste, dolida, rechazada, nadie me quiere, no sé a quien culpar, o sería mejor odiar a la gente y a mí, o al mundo. Fíjate, desde que era niña yo creí en Ti y has permitido que esto me pasara... Te doy otra oportunidad para protegerme ahora. Bien, yo te perdono, pero por favor no me dejes de nuevo...”   
 
José Antonio Pagola

Red evangelizadora BUENAS NOTICIAS
Despierta tu fe. Confía en Jesús.  Pásalo.
1 de octubre de 2017
26Tiempo ordinario (A)
Mateo 21, 28-32



ILS NOUS PRECEDERONT
      
   Jésus, en quelque occasion, a prononcé ces dures paroles contre les dirigeants religieux de son peuple: “Je vous assure que les publicains et les prostituées vous précéderont dans le royaume de Dieu”. J’ai vérifié, il y a quelques années, que cette affirmation de Jésus n’est pas une exagération.
         Un groupe de prostituées de différents pays, accompagnées par quelques soeurs Oblates, ont réfléchi sur Jésus à l’aide du livre « Jésus, approche historique ». Je suis encore ému par la force d’attraction  que Jésus exerce sur ces femmes à l’âme simple et au cœur bon, Je vous transmets quelques uns de leurs témoignages.  
         “Je me sentais souillée, vide, insignifiante, tout le monde se servait de moi. Maintenant, je sens l’envie de continuer à vivre car Dieu connaît à fond ma souffrance…Dieu est au-dedans de moi… au-dedans de moi…au-dedans de moi. Ce Jésus, me comprend ! …”
         “Désormais, quand j’arrive à la maison après le travail, je me lave avec de l’eau très chaude pour arracher de ma peau la saleté et après, je prie ce Jésus, parce qu’il me comprend lui-même, il sait beaucoup de ma souffrance.. ; ‘Jésus je veux changer de vie, guide- moi, car c’est toi seul qui connais mon avenir’… »
         “Je demande à Jésus, tout au long de ma journée, de me libérer de ce genre de vie. Quand il m’arrive quelque chose, je l’appelle et il m’aide ; Il est à mes côtés, il est merveilleux…Il me porte dans ses mains, il me charge sur son dos, je sens sa présence… »
         “C’est à l’aube que je lui parle le plus. Il m’entend mieux car à cette heure-là les gens dorment. Il est là et il ne dort pas. Il est toujours là.  Je me mets à genoux, la porte fermée,  et je lui demande de mériter son aide, de me pardonner et je lui dis que je vais lutter pour lui… »
         “Un jour j’étais appuyée au mur, sur la place et je lui ai dit: Oh mon Dieu, serait-il vrai que je ne sers à autre chose qu’à cela? A me prostituer ?...C’est à ce moment-là que j’ai le plus senti Dieu  me soutenir,  me transformer. Comprends-tu ? Ce fut à ce moment-là. C’est tellement fort que je ne peux pas oublier. Comprends-tu? »…
         “Maintenant je parle avec Jésus et je lui dis: me voici, accompagne-moi. Tu as vu ce qui est arrivé à mon amie (elle fait allusion à une de ses camarades assassinée dans un hôtel). Je te prie pour elle et que rien de mauvais n’arrive à mes camarades. Je ne parle pas, mais je te prie pour elles car elles sont des personnes comme moi »…
         “Je suis furieuse, triste,  peinée, je me sens rejetée, personne ne m’aime, je ne sais qui rendre responsable, ou s’il est mieux de haïr les gens, le monde et moi-même. Regarde, depuis mon enfance je croyais en Toi et tu as permis que cela m’arrive…Je te donne une autre chance pour me protéger maintenant. Je te pardonne, mais ne me laisse pas tomber encore… »     
Auteur: José Antonio Pagola
Traducteur: Carlos orduna, csv

Réseau d’évangélisation BONNES NOUVELLES
Eveille ta foi. Fais confiance à Jésus
Fais passer ce message !
1 octobre  2017
26Temps ordinaire (A)
Matthieu21, 28-32

 

No hay comentarios: