Espiritu Santua Mendekoste Jaia

sábado, 18 de octubre de 2014

Lemoa: hasi dira Familia Ospakizunak



Urriaren 12an Lemoan ikasturte honetako lehenengo familia mezea ospatu dogu.
Oraingoan BEGIAK izan dira protagonistak. Kartel nagusiko Idoia eta Joni begi inguruakoloreztatu deutsagu. Gure antifazak kendu eta mundua Jesusen erara ikusteko ahalegina egin dogu.  Amaieran katekesiko umeei Idoia eta Jonen irudiak emon jakezan etxean margozteko eta familia mezatan erabiliko diren otoitzak batzen dauzan orritxoa.

Ospakizun honetan herriko lau umetxu bateatu ziran Alize, Daniel, Saioa eta Xabier. Benetan ikustekoa zan, katekesikoak hainbeste gara, bateatuen sendiak, gainontzeko lagunak,... kuadrila galanta batu ginan.

El pasado 12 de octubre celebramos en Lemoa la primera misa de familia de este curso. El tema central han sido los OJOS. Idoia y Jon sonlos amigos que aparecen en el cartel que cada mes vamos a ir coloreando y enesta ocasión ha sido en entorno de los ojos. Nos hemos quitado los antifaces y hemos intentado ver las coas al estilo de Jesús. 

Al finalizar la celebración, se han repartido a los niños y niñas de la catequesis los posters  para ir coloreando en casa y el tríptico con las oraciones para las celebraciones de familia. En la misma celebración se han bautizado cuatro criaturas: Alize, Daniel, Saioa y Xabier.

La verdad es que la imagen ha merecido la pena: una nutrida representación de cada grupo de cate, las familias de los bautizados, los amigos,…nos hemos juntado una cuadrilla numerosa.  

Bego A.



No hay comentarios: